Scrap by Mi

Lançamentos

terça-feira, 21 de dezembro de 2010

 Utimamente tem sido tão corrido pra mim, os preparativos para o Natal me deixam animada, claro que eu encomendei a ceia, só me restou o preparo de um bom risoto de camarão...faço de tudo mas bem devagar ainda, sem pegar peso, minha pequena diz que sente falta do colinho, 12 Kg não dá, falta comprar ainda um presente pras meninas.
 Deixei de postar aqui algumas páginas para nâo tirar do alto o post do Blogtrain, vou dar mais um presentinho pras visitas continuarem...
 Freebie
 
@Catscrap
365 with you collab Boutique Cute Doll with Ju kneipp
Link
The Doodles Bundle (fonts) by Allison Pennington & Heather Hess
Link
Lightroom Preset by Christian O'Dell Photography of Collab Wish List (FREE with $10 purchase!)
Link
House Blends Bundle Vols 1-3 by Jenn Lindsey
@Catscrap
Sugar Cookie templates by Tiny Toes designs
Link
Garden Angel - Full Kit by K Studio
Link
Colorful Butterfly Pack No.6 by Little Moments Designs @Zig Zag Scrap
Link
Paper meadow by Jofia Devoe @After five
GSOA5
Breath of magic by MaryPop Designs & Starlight Designs @Shabby Pickle
Link
Simple Steps Part 6 by WendyP Designs @matrioshkiscrapdesigns
Link
Snowflake Clusters, Part 1 by Busy Bee @Mscraps
Link
Spirit of the Season by Kay Miller and Jady Day Studio @After5
Link
Simple Steps Part 6 by WendyP Designs
Open Book by WendyP Designs
Link Store
Holiday Party by Shabby Miss Jenn
Link Store
Grow With Love: Holiday Edition by Sara Gleason and Crystal Livesay
Link

Um comentário:

Anônimo disse...

Thank you for this lovely template.

Postar um comentário

 
Blog design by Graffiti Chicks|Graphics by creashens